Lyster 13 år.....

Idag fyller Lyster 13 år (9/5). Lyster är fortfarande halt men det hindrade inte mig att inte åka och gratta honom med en smaskig tårta. Lyster blev jätte gald, men mamma tänkte ta kort när han står brevid tårtan men jippi vad det gick bra. Antingen var Maggan ivägen eller så nappade Lyster åt lite. En gång puttade han mig så alla morötter och äpplen åkte av. Då började han såklart äta. Det var inte meningen att Maggan skulle få men kanske lite men hon började också äta. Om jag ska vara ärlig så var jag sugen att äta upp hela tårtan. Men jag får vänta i tio dagar till... Det blev tyvärr inget kort men vi tog några inne i stallet. Det blev ändå en lyckad födelsedag. :)



Grattis ÄLSKLING!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0