Hejdå!

I söndags så lämnade jag min älskade medryttar häst Lyster. Åren har gått och jag har växt och växt. Så nu är jag för stor för honom. Som jag tycker är väldigt tråkigt. :'(  Jag och Lyster har känt varandra i 2,5 år tillbacks. Men nu är vårat äventyr över. Men till höst börjar mitt nya äventyr då min egna häst väntar! I sommar kommer jag läsa på grönt kort och åka genom halva Svergie! Jag vet att Lyster kommer ha det jätte bra hos sin ägare!!
Jag kommer aldrig glömma honom!! <3 <3




Sista gången jag såg dig! Älskar dig mest av alla på jorden!<3

Sista gången jag såg dig! Älskar dig mest av alla på jorden! Glömmer dig aldrig!
Vi ses aldrig mer igen!!! :'(    :'(    :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0