Vårkänslor !

Igår hade jag tänkt ta en lugnt tur i skogen med Kråkan, men det vela inte hon... Till en början gick det bra, hon vela knappt gå framåt men när jag hade galopperat igång henne kunde hon helt plötsligt inte stanna! Så jag försökte så gott jag kunde att hålla ihop henne och hålla upp huvudet då hon annars skulle ha bockat som en tok eftersom hon inte fick gå fram som hon ville. Det slutade i alla fall med att hon tog stats och hoppade med hjälp av alla benen rakt upp i luften. Jag lovar att jag kunde nudda trädtopparna, haha, nej då men hon verkligen flög ! Eftersom hon inte fick ner huvudet mella benen så tog hon sats med HEEELA kroppen...! Så där studdsade vi ett kort ögonblick!

Tror alla hästarna på Kroken har fått fnatt, först Vickan som fick lov att hoppa av Izor i farten då han började bocka, sen Majas avtrillning och sen Kråkans "KråkHopp" ! Haha, aldrig är det lugnt!


                                                                         bild på Kråkan från i vintras !

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0