Fler rosetter till Kroken



Dexter och Izor var ju på Rommetravet i fredags och Dexter kom hem med ännu en rosett!
Andra raka segern!! GRATTIS till Dexter och Vickan.
Izor blev 7:a i sitt lopp och gjorde en bra insats han oxå.  






Dexter bjuder på segertårta, mums!



Vickan med sin ögonsten, Dexter.
Bilden är nån vecka gammal så Vickans mage är ännu större nu :)

---------------------------------------

Kan ju nämna att jag var på tjäderjakt igår... med kameran förstås.
Jag såg tjädertuppen ute på ett kalhygge men tyvärr på alldeles för långt håll för att få till en bild.
Jag vet inte om han hann se mig för han flög ganska omgående in i skogen men jag följde efter
och letade i en timme, men han ville inte visa sig för mig :(
Det får bli ett nytt försök en annan dag, idag är det för varmt att klättra upp på berget i skogen,
...fast det klart om jag tar med mig en häst, borde han komma fram,
för han jagade Malin och Kråkan häromdagen och det verkar som det är då han kommer riktigt nära.

Nu blir det att ligga i hängmattan en stund innan det är dags för hoppträning för Malin o Kråkan.

vi ses

//Pillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0