Tävlingsdagen!


Idag har jag och Kråkan varit på Falu Ridklubb och tävlat! Det var ju våran första lokala hopptävling så vi hoppade en 80 cm Clear Round. Kråkan skötte sig jättefint och var hur lugn och fin som helst. Vi tog oss runt felfritt och fick rosett! Jag är jättenöjd med dagens tävling! :D
Jag har världens bästa Kråka ! ♥


Ekipaget. Vi var först på plats!


Framridning!


Framridning!


HEJARKLACKEN från Krokfors! :) Lina, Kristina, Lena, Maja och Vickan!




Duktig Kråka!


Nöjd och vacker Kråka!



Tack Falu Ridklubb för en rolig tävling, bra bana och trevliga funktionärer. 
Vi återkommer! :) 

//Malin

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis Malin!! Vad glad jag blir för eran skull, det var en jättefin ritt!

2011-04-25 @ 20:01:17
URL: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0