En galen dag i stallet

Idag följde min kompis Maria med mig till Lyster. Vi var där från ca halv två till åtta. :D
Detta har vi gjort:
Mockat fyra boxar
Fixade kraft
Packade hö
Gjorde te och kaffe som smakade skiiiiiiiit xP
Tog in Lyster och ryktade honom
Gick en promenad med honom, han är halt just nu :(
Släppte ut honom i hagen
Gav hästarna eftermiddags hö
Fyllde på vatten i hagarna
Ryktade Maggan
Fyllde på vatten i stallet
Sen åt vi
Sen hoppade vi på höskullen, Maria la sin kamera högst upp på höet bredvid en .. stolpe, typ. Sen tyckte vi att vi hörde möss så vi kutade ner för höskullen i panik!!!!!!! Hennes kamera var uppe i höet och vi var livrädda. typ.. Sen upptäckte jag att jag hade tappat min mobil i höskullen...! Vi tog en varsin "högaffel" som vi högg i höet med medans vi gick upp för att hämta kameran. Plötsligt hördes ett prasslande ljud och vi kutade ner igen. Detta upprepades ett par gånger. Sen tog vi mod till oss och så fick vi tag på kamera till slut :P Sen när mamma kom för att hämta oss ringde hon till min mobil så vi kunde hitta den.
Sen fixade vi hö till nästa dag
Och sen tog vi in alla hästar och gav dem kraft
Åkte hem
Busiga Lyster!! <3
En toppen bra dag! :D
//Lina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå!!
Jag googlade runt lite när jag råkade se den här bilden på Lyster, och jag hajade till för han är på pricken lik min Mulle (svedens mint) och efter lite forskande inser jag då att dessa är helsyskon!Så kul!
Om du är intresserad utav att få se lite bilder på honom så kan du mejla mig:)
[email protected]

2015-09-20 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0