Dressyrlektion med Kråkan

På kvällskvisten idag blev det att rida ett behövligt dressyrpass för min ridlärare Anna Jonasson!
Tränade skänkelvikningar för brinnande livet och galoppfattningar. Skänkelvikningarna har varit sådär hittills i min och Kråkans "karriär". Hon har inte riktigt förstått varför man ska korsa benen åt alla möjliga håll...haha! Men idag satt dom riktigt bra! :D Kändes riktigt härligt! Galoppfattningarna var bättre idag också än sist vi tränade, hon blev inte lika arg idag fast protester får man tåla när han handskas med en primadonna som Kråkan. Men Anna har sagt åt mig att jag verkligen måste säga ifrån och få henne att sluta sura ihop sådär. Så jag har lovat att försöka med det, för det märktes verkligen skillnad från när jag sagt till på skarpen någon gång. Hon skärpte sig direkt! :) 
Så avslutningsvis ville jag bara säga att jag är supernöjd med Kråkan och min insats idag! :D
Och Tack Anna! :D


något grusiga bilder men det var lite dammigt... Men jag vela visa hur SNYGG min häst är!
Käääärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0